Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM

Rabu, 14 April 2010

Pesta Dakwah.


Pesta dakwah di alam maya melalui hiburan dan informasi hanya di Cahayafm shoutul Islam, radio online pertama di Malaysia yang tampil membawa imej Islam . Sudah sampai masanya kaum muslimin dan muslimat di seluruh dunia, tanpa mengira kaum dan keturunan maju menyatakan kebenaran Islam mengikut keupayaan masing2, sesuai dengan perintah yang mewajibkan setiap individu muslim menyampaikan seruan dakwah ; sampaikan olehmu walau sepotong ayat. Atas kesedaran mendalam setelah melalui beberapa siri pengalaman berkecimpung dalam bidang penyiaran radio online, maka Cahayafm Shoutul Islam yang menghidangkan hiburan dan perkongsian ilmu serta info2 dunia Islam terkini ditampilkan untuk kita manfaatkan bersama. Harapan kam agar kaum muslimin dan muslimat sama2 menyemarakkan lagi usaha dakwah ini dengan cara menyokong dan dan mengikuti setiap segmen yang bakal kami paparkan keudarakan setiap hari.

Sehubungan itu, kami mengharapkan agar para muslimin dan muslimat tanpa mengira pangkat dan kedudukan sudi menambahkan FB Cahayafm sebagai salah satu FB ikutan kalian di samping memperkenalkannya kepada sahabat2 dan kenalan kalian. Ingatlah, bahawa tidak mungkin orang kafir akan menyatakan kebenaran Islam dan membantu Islam melainkan kita sendiri yang berpegang pada ajaran Islam. Muslimin dan muslimat yang dihormati sekalian, sejarah telah membuktikan tanpa perpaduan yang kukuh antara kita pasti akan menyebabkan Islam mengalami kehancuran dan kehinaan.

Kepada jabatan2 agama dan badan2 NGO serta orang perseorangan yang terlibat dengan usaha2 dakwah, kami mengharapkan agar kalian dapat memberikan info2 dan berita semasa untuk dijadikan bahan on air kami setiap kali bersiaran. Mudah2an dengan cara ini dapatlah kita membantu usaha2 dakwah yg tuan2 jalankan kerajasama ini perlu untuk memenuhai segeman2 yang kami ke udarakan.

Selain itu kami perlukanjuga sokongan bantuan kewangan untuk membeli peralatan seperti PC , MIC, PERAKAM SUARA, dan peralatan lain untuk meningkatkan mutu siaran dan pembikinan iklan2 semasa. Kepada tuan2 yang mempunyai kelebihan kami sedia menerima sumbangan tuan2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kod HTML Player Cahaya.FM