Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM

Sabtu, 12 Mac 2011

Baju Cahayafm


Assalamualaikum. Sempena cuti sekolah minggu ini, program mencari dana untuk membantu beberapa keluarga mualaf dilancarkan. Untuk tujuan ini, Cahayafm melancarkan jualan amal berupa baju koperat dan baju T-shirt (contoh; seperti dalam gambar). Bagi pendengar dan fan Cahayafm yang berminat mendapatkan baju ini, sila maklumkan butiran seperti saiz baju dan jenis ( baju koperat /baju T ) Harga setiap baju akan dimaklumkan selewat-lewatnya Isnin, depan. Kepada yang berminat bolehlah membuat pesanan melalui emel cahayafm@yahoo.com.my Nota; Bentuk baju sebenar akan diposkan pada Isnin ini. Logo tulisan Cahayafm adalah kekal.





Assalamualaikum.
Setelah mendapat sebutharga baju yang dicadangkan , berikut disenaraikan harga baju2 mengikut jenis termasuk belanja pos ( penghantaran ).

1. Baju Koperat Lelaki termasuk penghantaran, RM 100 sehelai
2. Baju Koperat Perempuan Berlengan Panjang termasuk penghantaran,RM 120 sehelai
3. Baju T-shirt berkoler, RM 60.00 sehelai
4. Jaket Hitam Executive, RM 150 sehelai

Memandangkan setakat ini, tempahan yang dibuat masih dalam bilangan kecil maka, tempahan hanya akan dihantar selepas bayaran dibuat.

Nota; Kepada yang berminat sila hantar butiran2 berikut ke emel cahayafm@yahoo.com.my ; Nama penuh ( Nama yg dicadang untuk dicetak pada baju), saiz baju, alamat pos, nombor telefon dan emel. Untuk tujuan pembayaran, sila hantar ke akaun CIMB 10050028824528 ( No. perhubungan 019 -8827449; Nazri )

2 ulasan:

  1. Salam, Ana nak semua. Nnt ana bank in guna CIMBclicks. Size XL ya

    BalasPadam
  2. mm...cantik design simple...nanti ada duit maok la beli...

    BalasPadam

Kod HTML Player Cahaya.FM